יום רביעי, 27 בפברואר 2008

חוק לסינון אתרים

תודה רבה לnameless שהפנה את תשומת לבי לפה
לדעתי החוק הזה מעולה אבל מה שהרתיח אותי תגובות הגולשים פשוט ילדותיות
ש"ס=חמאס
בפעם האחרונה שבדקתי ש"ס לא רצחו יהודים ש"ס לא שמו מטעני חבלה באוטובוסים או שלחו מתאבדים שלא נדבר על קסמאים..
אירן אירן ועוד צעקות בסגנון של ירושלים=טהרן
עד כמה שידוע לי באירן אין דמוקרטיה ופה בפעם האחרונה שבדקתי היה פה
האנשים שחושבים שהחוק הזה חוק "דפוק" אלא שני סוגי אנשים
ילדים ואנשים שאין להם ילדים
החוק הזה "פוגע"רק בציבור אחד וזה הילדים
בתור אחד שנמצא עם הציבור הזה רואה עד כמה החוק הזה חשוב
שאני רואה ילדות בנות 12 מתגפפות להן עם בנים בני 16-17 אני חושב אם לפני 40 שנה זה היה בכזו כמות
מעניין אם לפני 40 שנה ילדה פנתה לאמא שלה כמו שילדה היום פונה לאמא שלה
זה שהעולם נעה קדימה בגיל זה לא אומר שרמת המוסריות בעולם צריכה לרדת..
החוק הזה לצערי לא ימנע מהלשיג את הדברים האלו יש אלף דרכים להשיג את החומרים האלו כגון
פרוקסי אימיול קאזה וכו..
אבל לא נורא לפחות יש אנשים מסויימים שמבינים עד כמה הרמת המוסריות בארץ בתחתית ומנסים קצת לעלות אותה.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

א. אין לחוקק חוקים חסרי תועלת,
ב. מי שירצה להגיע לתכנים לא ראויים יגיע ובמיוחד אם כולם מוגבלים אז כולם כמעט ידעו איך לעקוף (ככל שיותר אנשים ישתמשו בעקיפות כך עוד אנשים ידעו על העקיפות ודרכי העקיפה יתפרסמו)
ג. אין סיבה שלממשל תהיה את הרשימה של האזרחים שלא מעוניינים שהממשל ייקבע להם איזה אתרים ראויים לכניסה
ד. החוק אוסר גם על אתרי אלימות דבר שיוכל להיות מפורש ע"פ רצון שר התקשורת לחסימת מתנגדי ממשל (במקרה שלי הכוונה לאתרים ימניים אבל כן גם לערבים ושמאל קיצוני עלולה להיות בעיה עם זה תלוי מי יהיה שר התקשורת ומי תהיה הממשלה)

david אמר/ה...

א מסכים איתך צריך להוריד חצי מהחוקים בממשלה
ב לפי מה שאתה אומר אז גם לא צריך לאכסוף ולאסור אנשים שסוחרים בסמים כי מי שרוצה יגיע לזה בסוף..
ג זה שאתה אומר שאתה לא רוצה שיסננו לך את הפורנו לא אומר שאתה מורד במדינה או משהו בסגנון
ד זה בעייה עם כל חוק וכל דבר בממשלה מתחיל בתקציב ועובר לחוקים שעלולים להועיל למפלגות מסויימות

אני חושב שלא ממש הבנתי את החוק לגמריי אני חשבתי שהספקיות האינטרנט יציעו סינון אתרים בחינם ולא יפעילו את זה ישירות