יום ראשון, 8 ביולי 2007

ניהול בלוג

Recognize Security של IRC לפני יומיים היה ויכוח בנוגע לבלוגים בחדר ה
הויכוח היה מה גורם לבלוג להיות יותר פופלארי ?
מצד אחד היו קיפ וג'וני, וקצה השני של המתרס היה לא אחר מאשר אני .
הם טענו שבלוג פופלארי ומצליח הוא בלוג שמעודכן בצורה רציפה ,מהירה ושוטפת.
לדוגמא שהבלוג שלי משעמם ואנשים לא מבקרים בו בגלל שאני בקושי מעדכן אותו .
אך אני חושב שזה לא הזמן עד שנכתב פוסט חדש אלא צורת הכתיבה של מנהל הבלוג וצורת הניהול שלו
בלוג שיעודכן פעם בשבוע עם פוסט שיצור דיון בקרב המגיבים יהיה עדיף על בלוג משעמם כמו
למשל אני יכול לעדכן את הבלוג מדי שלוש שעות וכול פוסט יראה כמו רשימת קניות וישעמם את הקוראים
לכן מכיוון שאני בור בניהול בלוג ואני די חדש בתחום הלכתי מעט לחפש מידע כיצד לנהל בלוג ולא מצאתי כלום!
לא מאמר שמסביר כיצד כדאי לכתוב את הפוסטים או כול כמה זמן לפרסם פוסט פשוט כלום
אם מישהו מכיר או שיש לו טיפ בשבילי אשמח אם תכתבו אותו פה

אין תגובות: