יום ראשון, 29 ביולי 2007

ושוב הארי...

סוף כול סוף הצלחתי להשיג את הסרט החמישי של הארי פוטר,אחרי חיפושים נרחבים בפורומים באימיול לא פעם התייאשתי אחרי שחיכתי כמה שעות בשביל לגלות שהסרט שהוא בכלל פורנו ;)
אבל למזלי גוגל גילה חברות אמיתית והפנה אותי למקומות טובים והצלחתי להשיג את החלק השני
ואז הייתי צריך לחכות כמה ימים ולהתפלל שלא בטעות ירד לי עוד סרט פורנו והחלק יהיה עם איכות נורמלית ושהקול יפעל נורמלי
מתוך ה7 חלקים שהורדתי הצלחתי למצוא את את החלק הראשון באיכות וקול נורמליים
הסרט לדעתי הרבה יותר טוב מהשלישי והרביעי שלדעתי נחלו כישלון חרוץ
הסרט החמישי הצליח להעביר את האווירה של הפחד של החזרה של וולדמורט לעולם
אומנם כמו כול סרט שמבוסס על הספר התסריט היה "קצת" שונה מהספר אך ניחא הם לא החסירו כול כך הרבה פרטים עיקריים
אך מה שעיצבן אותי שהם שינו את סדר האירועים שאני בתור אחד שקראתי את הספר הייתי משוכנע שחסר חלק בסרט ובסוף התברר שלא..

3 תגובות:

Rati אמר/ה...

חח באיזה איכות הורדת בסוף?
ואתה יודע, יש לך באימיול אופציה לpreview...

david אמר/ה...

זה תמיד פתח לי בwinamp :|
ככה שלא היתה תצוגה הכי טובה
יותר העדפתי להוריד HTTP אחרי הפורנו שירד לי בטעות :P

Rati אמר/ה...

איזה איכותתתתת?