יום שישי, 27 ביולי 2007

הארי!! גם שיגעת אותי

אני יודע שהכתורת התחביר שלה לא הכי נכון אבל זה בשביל החרוז הקטנטן
אבל....
כן גם אני הייתם מאמינים עליי?!? אני הארי פוטר ?!? כן אני גם אוהב את הסדרת ספרים המדהימה הזאת
וכמו כול אוהב הארי פוטר גם אני מתחרפן מהספר השביעי שיצא בעברית רק בעוד חצי שנה :(
ניסתי לקרוא באנגלית והגעתי לעמוד הרביעי אבל בקושי הבנתי ממנו לכן הפכתי את העולם בניסיון להשיג תרגום
או ספויילר נורמלי
חיפושי התגלו כמועילים ורטינו העלה שמועה שיש את הפרק הראשון בעברית בנט
ישר הלכתי לגוגל והתחלתי בחיפוש וגם מצאתי
http://www.hpotter.co.il/news.php?cat=33
קראתי אותו בשקיקה חסרת תיאור כמו שקראתי את החמישי והשישי שריתקו אותי לכסא במשך כמה שעות טובות ..
בהחלט סדרת הספרים בין הטובות שקראתי

2 תגובות:

kipseron אמר/ה...

ממש מעניין !!

david אמר/ה...

מאוד כדאי לך להתחיל לקרוא עוד ספרים חוץ מספרים טכניים :P