יום רביעי, 11 ביולי 2007

לינוקס זאת השאלה?

בזמן האחרון המושג לינוקס עולה לי הרבה עם האנשים שאני משוחח איתם,בין אם אלא ממעבדה איפה שחלפתי כרטיס מסך ובין אם זה קיפ שתמיד אומר לי את היתרונות בלינוקס
למה כדאי לעבור ללינוקס?
מערכת מוגנת הרבה יותר מווינדוס ,חינמית (בימיוחד בעבודה שאני עכשיו עובד עם ווינדוס ל30 יום)ככה שאני באמת מרגיש את העוול שעושים מייקרוסופט
אלו רק שני יתרונות אומנם יש להם חשיבות רבת ערך אני לא יצטרך לחשוש שאחי הקטנים יגלשו לאתרים שמשתילים רוגלה מה שקרה בעבר אך מצד שני אני צריך לדעת שהם יוכלו להשתמש במערכת ההפעלה הזאת
ופה החסרונות
לינוקס מתחלקת להמון הפצות וכולם לא בידיוק כמו הווינדוס המון דברים לא יפעלו
תיהיה בעייה עם הדרייברים של החומרה
האחים הקטנים שלי שגם הם משתמשים במחשב די יתקשו עם מערכת הפעלה הזאת
זאת לא מערכת הפעלה כול כך קלה לתפעול למרות שהרבה אומרים לי שהיא פשוטה וקלה
צריך מאוד להתרגל אליה המון דברים שהיית מורגל שהווינדוס עושה לבד הלינוקס לא תוכל לעשות
וכמובן שישנם דברים שהווינדוס לא עושה לבד לא עושה הלינוקס
לכול הסרונות יש גם פתרונות,אפשר להתקין גם ווינדוס וגם לינוקס על אותו מחשב,הדרייברים של החומרה בסוף יותקנו אחרי יזע וזמן
כנראה שאני פשוט עצלן מדי כדי לעבור מערכת הפעלה
אז החלטתי לקחת את עצמי להתקין לינוקס עד סוף החופש הגדול
כגרע יש מספר הפצות שעומדות בפרק
דיביאן,אובנטו,סוסה או משהו כזה
אם יש למישהו הצעות אשמח לדעת :)

תגובה 1:

Rati אמר/ה...

חח אני תמיד נתקעתי עד שהחלטתי שאני רוצה לעבור
אבל לי תמיד המליצו על אובונטו למתחילים..
תהנה