יום שני, 6 באוגוסט 2007

לבנון כיף וגם בעסה

לבנון לא המדינה אלא החוף לַבנון
היינו שמה יום וחצי אני ועוד שני חברים ועוד שלושה ידידות
זה התחיל בכך שהייתי צריך לאסוף את ידידה שלי (קיוותי ליותר, קיבלתי פחות)מתחנה מרכזית ואז חבר שלי היה צריך לאסוף את חברה שלו גם משמה .עשינו גם קניות אחרונות בקשר לדברים ששכחנו (למרות שבסוף התברר ששכחנו לקנות גם גפרורים).נסענו לכיוון החוף שזה בערך 25 דקות מטבריה הגענו לשמה קצת בערך היתה שקיעה יפייפיה
במשך הלילה עשינו העל האש אכלנו,צחקנו,דיברנו,שחינו,שיחקנו אפילו מטקות ושש בש כמובן שניצחתי בכול המשחקים ששיחקתי ;)
בבוקר למחרת לקראת הצהרים עשינו שוב העל האש אכלנו ,שוב שחינו .לקראת 3 התחלנו להתארגן לקראת חזרה לבית.
סה" כ היה באמת סבבה היה כיף היה מסודר ונעים אבל אני וחבר שלי חזרנו מבואסים רצח כול אחד מסיבות שלו
שאותן לא אפרט אולי בפוסט הבא שאנסה להבין את החשיבה של המין היפה
תיככנו כול החברים להיפגש הערב לדון בעתיד שלנו לקראת הלימודים שלנו בשנה הבאה ולהבין עד כמה הבנות יכולות להיות מוזרות .
כיף וגם בעסה :|

תגובה 1:

kipseron אמר/ה...

וואו איזה מעניין!!!