יום שישי, 17 באוגוסט 2007

יום אחרון

טוב אני יודע מה אתם חושבים היום זה לא היום האחרון שלו בבית אלא מחר ,אבל מכיון שמחר זה יום שבת ולא בטוח שאני יוכל לכתוב את הפוסט הזה אז אני כותב אותו עכשיו.
ביום ראשון אני מתחיל ללמוד בישיבת הסדר "המאירי" המזוודה כבר מוכנה הכול כבר מוכן אני חושב מזה שאני צריך תמונות פספורט।שמה אני יבלה 5שנים ששנה וחצי מהן זה שירות צבאי
ההבדל בין שאר הישיבית לישיבה האת למרות שיש עוד אחת עם דפוס דומה של לימודים
אני יוצא עם תואר בהוראה אומנם זה תואר למי שרוצה להיות מורה אבל התואר הזה מקדם אותי לתואר שני אומנם עם השלמה של מספר קורסים אבל אני יוכל להיכנס לעשות תואר שני במדעי המחשב בלי שופ פסיכומטרי (שכבר יש לי אבל הציון לא דבר שראוי לכתוב פה)
העיניין של הבגרות בגלל שיש לי תואר ראשון ומזה מה שחשוב לאוניברסיטאה /מכללה או אנערף מה
תחום הלימוד שלי יהיה במתמטיקה ומחשבים מה שאומר שאם ארצה אני אוכל ללמד מחשבים ומתמטיקה אבל אני לא רואה את עצמי בתור מורה אולי במהלך התנסות המעשית שלי שזה לימוד במשך הלימודים אני אוהב את המקצוע וכן אהיה מורה ।
אני לא יהיה בבית רק בעוד שבועיים אבל יכול להיות שאבריז או שתיהיה לי גישה למחשב כי הלימודים המעשים האקדמיים מתחילים רק עוד חודשיים אחרי החגים
אז לא בטוח שלא יהיה פוסט חדש במהלך השבועיים
שבת שלום ביי בעוד שבועיים

אין תגובות: