יום חמישי, 30 באוגוסט 2007

ווליום ושאר הדברים שקראו לי במשך השבועיים

עד לפני ३ שעות הייתי בחוף גולן במסיבת הקיץ הגדולה של סלקום ווליום כנרת.
אני חייב לציין שלמרות שבאתי בכלל לא מאורגן מבחינת ציוד ביגוד ואוכל נהנתי.
אבל אני מקדים את המאוחר
הפוסט יהיה מעט ארוך אחרי הכול אני מסכם פה שבועיים של פעילות אקטיבית ורצופה
אני וחברי מיכאל נסענו ביום ראשון לירושליים לתחילת הלימודים שלנו בישיבת הסדר המאירי
קיבלנו חדר מצויין חדר של שלושה שאנחנו היינו רק שניים!!!
ככה שלא היו בעיות של צפיפות +מרפסת
והשכן היה לא אחר מאשר בן דוד שלי.
התרגלנו די מהר לאווירה חיפשנו את הילדים שהיו בראש שלנו דבר שהיה קשה הרוב היו מהמרכז ולמרבה הפלא אני פוגש חבר שהיה איתי ביסודי ושגם הוא התחיל ללמוד איתנו וככה עלה מניין הטבריינים לארבע (אחד שאני מכיר הצטרף במשך השבוע הראשון )
ביום חמישי הלכנו לתל השומר להתחייל כלומר לעשות את כול הבדיקות הרפואיות וכול הפרוצדורה של חייל שמתגייס רק שאנחנו מקבלים חוגר חום ולא לבן
חזרתי מתל השומר לבית לכמה שעות הייתי חייב מעט התאווררות
ביום שישי חזרתי לישיבה לשבת השבת עברה די סבבה מידי ערב יצאנו בירושליים
ודי התבעסתי שאני בירושליים ולא בטבריה שאני יכול לצאת עם חברים בשישי בלילה
כיפרתי על זה בסיבוב באזור שלנו אך זה לא היה אותו דבר
ביום ראשון בן דוד שלי מתקשר אליי שואל אם אני בא לווליום עד לאותו יום לא חשבתי ללכת אבל אח"כ ששמעתי שגם עוד בן דוד שלי בא ואני יכול לארגן כרטיסים החלטתי לבוא ויהי מה
בקיצור השגנו כרטיסים וביום רביעי חזרנו לטברייה ומשמה נסענו לחוף גולן
וחזרתי ביום חמישי בגלל חוסר באוכל ביגוד וכוח...
שבת שלום .

אין תגובות: