יום שני, 6 באוגוסט 2007

גם אחרי שלושים שנות מחקר של נפש האישה, אין לי מושג מה בעצם האישה רוצה.":זיגמונד פרויד

גדול הפסיכולוגים לא הצליח להבין אותן יש מישהו שכן?
עברתי אתמול והיום התעללות נפשית חסרת רחמים ע"י ילדה שלכאורה היתה מעוניינת בי
את הילדה אני מכיר חודשיים שלושה חודשים בערך נפגשנו פעמיים דיברנו לא מעט בפלאפון(אבא כעס)אייסי כמעט כול פעם שאני או היא מחוברים.
לפני מספר שבועות הקשר התחדש בעקבות פגישה בנינו, בצורה רצינית יותר טלפונים איסיי בתקופות והתחלתי להרגיש כלפי הילדה רגשות .אני אדם מטבעי רגשן (לא מהסוג שבוכה )אלא אדם ששם שנקשר די מהר לדברים ודי מהר התחלתי פשוט לאהוב את השיחות איתה לשמוע את הקול שלה ,אני לא יודע אם ממש אהבתי אותה אבל ידעתי שאני אשמח להיות איתה לא רק בגלל איך שהיא נראית או משהו בסגנון
ולפי השיחות שלנו זה נראה הדדי וגרמה לי לפתח ציפיות
סיפרה לי שהיא עזבה את חבר שלה ועכשיו היא מאושרת בגללי..והיא די מבועסת שהברזתי לה מפעם אחת שהיא היתה בלבנון ואני עכשיו צריך "לכפר" על זה ולבוא
וכו...
חברים שלי שקראו את היסטוריה היו בטוח שאנחנו ביחד
בלבנון התברר לי שהיא בעצם שיחקה בי ..חברה של חבר שלי חברה שלה וביקשתי ממנה שתשאל אותה
ואז התברר לי שהיא לא רוצה
והשאלה שלי היא :למה?!?
מה עשיתי לה שהיא משחקת בי כך?
מכיוון שהסיפור הזה כבר קרה לי בעבר בידיוק באותו מקום (לבנון)אך עם ילדה שבכלל לא אהבתי אלא פשוט לא היתה לי בעייה איתה היו רמזים הרבה יותר ברורים אך גם שמה זה התברר כמשחק
ואני עדיין שב ושאול
למה??!!
ניסתי למצוא מה לא עשיתי טוב אולי לחצתי מעט כמעט ותמיד הייתי איתה אבל אם היא היתה באמת רוצה היא היתה אמורה לשמוח ולשתף פעולה
הפוסט הזה יותר נועד לרוקן את הלב ואולי אם יש לכם עצות אז ..

תגובה 1:

kipseron אמר/ה...

קיצור אחי עזוב אותך חפיף שכח ממנה היא כל עוד אחת יש הרבה דגים ולנו יש הרבה חכות אז יאללה זרוק תחכה הזאת תחליף אותה בחדשה!!!